Reklamačný poriadok
1. Úvodné ustanovenia
1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu Slovakia Spirit na adrese https://slovakia-spirit.webnode.sk.
1.2 Kupujúcim môže byť len osoba staršia ako 18 rokov.
2. Zodpovednosť za vady
2.1 Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá vady a má požadovanú kvalitu.
2.2 Kupujúci má právo uplatniť si zodpovednosť za vady (reklamáciu), ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
2.3 Tovar podliehajúci skaze (alkoholické nápoje) sa reklamuje len v prípade mechanického poškodenia, zlej manipulácie pri preprave, alebo výrobnej chyby.
3. Uplatnenie reklamácie
3.1 Reklamáciu môže Kupujúci uplatniť:
-
e-mailom: reklamacie@slovakiaspirit.sk
-
písomne: Slovakia Spirit s.r.o., Námestie Slovenskej Chuti 1, 010 01 Žilina
-
osobne (ak bude zavedený osobný odber)
3.2 Kupujúci je povinný v reklamácii uviesť:
-
číslo objednávky / faktúry
-
popis vady tovaru
-
fotodokumentáciu (v prípade poškodenia)
-
kontaktné údaje
3.3 Reklamovaný tovar je potrebné zaslať späť na adresu predávajúceho. Odporúčame zaslať tovar v pôvodnom obale, aby sa predišlo ďalšiemu poškodeniu.
4. Lehoty a spôsob vybavenia reklamácie
4.1 Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej doručenia.
4.2 Po vybavení reklamácie bude Kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky.
4.3 V prípade oprávnenej reklamácie má Kupujúci právo na:
-
bezplatnú výmenu tovaru,
-
opravu (ak je možná),
-
primeranú zľavu,
-
vrátenie peňazí.
5. Poškodenie zásielky počas dopravy
5.1 Kupujúci je povinný skontrolovať stav zásielky pri jej prevzatí.
5.2 Ak je obal poškodený, je potrebné spísať s kuriérom zápis o škode.
5.3 Bez zápisu o škode môže byť reklamácia zamietnutá.
6. Odmietnutie reklamácie
6.1 Predávajúci môže reklamáciu odmietnuť v prípade:
-
poškodenia spôsobeného Kupujúcim,
-
nesprávneho skladovania tovaru,
-
uplynutia záručnej doby,
-
tovaru, ktorý bol otvorený alebo spotrebovaný.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňom jeho zverejnenia.
7.2 Predávajúci si vyhradzuje právo ho kedykoľvek aktualizovať.
7.3 V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.